یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مراحل بازسازی ویلا در شمال

۱۵ بازديد
بازسازی ویلا یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک ویلا جدید با هزینه کمتر است. برای اینکه ویلاها برای مدت طولانی پاسخگوی نیاز ساکنین باشند باید نگهداری و به روز شوند. بنابراین بازسازی ویلا به خصوص ویلاهای ساخته شده در شمال کشور امری است که دیر یا زود با آن مواجه خواهید شد و بهتر است برای آن آمادگی داشته باشید تا بتوانید اقدامات لازم را به بهترین نحو انجام دهید.

یکی از نکات مهمی که در بازسازی ویلا باید مورد توجه قرار گیرد این است که در ابتدا هدف از بازسازی مشخص شود. یعنی با طراحی و سفارش کار به معمار و ارائه سه بعدی توسط معمار، زمینه ای در اختیار کارفرما قرار می گیرد. مزیت طراحی و ارائه سه بعدی توسط معمار این است که پس زمینه کار و تغییراتی که قرار است انجام شود در دسترس بوده و مراحل کار در آنجا قابل مشاهده است. علاوه بر این، برای جلوگیری از هزینه های بیش از حد و اضافی، می توان هزینه پروژه را به طور دقیق تخمین زد و به کارفرما ارائه می شود که بعد از بازسازی در چه چیزی آرامش و آسایش خواهیم داشت.

بسیاری از ویلاهای به سبک قدیمی در طول سال ها دستخوش تغییراتی در قسمت های داخلی و خارجی می شوند. این قطعات ممکن است در اثر عوامل طبیعی مانند زلزله و ... آسیب ببینند و به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی دارند. اما بازسازی ویلا تنها به دلیل فرسوده بودن ویلاها انجام نمی شود، در بسیاری از موارد بازسازی ویلا در شمال به دلیل عدم پاسخگویی به نیازهای جدید انجام می شود.

بازسازی ویلا شامل چه قسمت هایی می شود؟
بازسازی ویلا شمال شامل تمامی اتاق های داخل و خارج ویلا می باشد. در واقع، بازسازی می تواند طیف وسیعی از تغییرات را شامل شود. از رنگ آمیزی ساده دیوارها گرفته تا لوله کشی ساختمان، ساخت استخر، آلاچیق، نصب نرده و ایجاد فضاهای جدید برای ویلا و بازسازی نمای ویلا.
بنابراین می توان گفت بازسازی تمامی قسمت های ویلا با توجه به میزان فرسودگی و با توجه به نیازهای جدید ساکنین انجام می شود.

برای اطلاع از سریع ترین راه های فروش زمین و ملک روی لینک کلیک کنید

https://www.amlaktatilat.com/blog-detail/85/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D9%84%DA%A9

در بسیاری از موارد تغییر رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری یا تغییر کفپوش ویلا می تواند پاسخگوی نیاز ساکنین باشد و گاهی ترکیدگی لوله ها و فرسودگی تاسیسات مکانیکی ساکنان را مجبور به بازسازی آنها می کند. . اتاق ها همچنین در برخی موارد موضوع بازسازی ویلا گسترده تر شده و منجر به اضافه شدن یک طبقه جدید به ساختمان ویلا یا افزودن امکانات رفاهی و تفریحی به محوطه ویلا می شود. مدت زمان بازسازی قسمت های مختلف ویلا بسته به میزان تغییرات و میزان کار متفاوت است. از آنجایی که تغییرات انجام شده برای بازسازی گسترده تر است، زمان بیشتری برای این کار مورد نیاز است.

بازسازی نمای ویلا به سمت شمال مهم تلقی می شود. از آنجایی که آب و هوای شمال کشور بسیار مرطوب است، بافت خارجی متریال به کار رفته در نمای ویلا بیشتر مستعد فرسوده شدن است. بنابراین توصیه می شود برای نمای بیرونی ساختمان از مصالحی استفاده شود که در برابر رطوبت و تغییرات دما مقاومت بیشتری دارند. اگرچه این مصالح را می توان با هزینه بالاتری خریداری کرد، اما در دراز مدت به دلیل کیفیت و استحکام، نیاز به بازسازی نما را کاهش می دهد.

بازسازی ویلای قدیمی بهتر است یا خرید ویلای جدید؟
شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که آیا ویلاهای فرسوده و قدیمی ارزش بازسازی دارند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که زندگی در ویلاهای قدیمی و داشتن خاطرات تلخ و شیرین از آنها در نقاط مختلف آن حس تعلق و وابستگی به این فضا را القا می کند. ترک فضایی که برای مردم خاطره می‌سازد کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این، هزینه خرید یک ویلای نوساز و شیک با سبکی جدید که از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده می‌کند، مستلزم پرداخت هزینه بالایی است.
اما بازسازی ویلا برای گرفتن یک ویلای جدید و زیبا حدود یک سوم هزینه خرید ویلا نوساز است، بنابراین به جای صرف هزینه بیشتر برای خرید ویلا جدید، پیشنهاد می شود تغییرات جزئی یا تغییرات اساسی مورد نیاز خود را در داخل و خارج ویلا انجام دهید. فضایی شیک و مدرن برای فضای تفریحی یا زندگی خود ایجاد کنید.
زمان مورد نیاز برای بازسازی ویلا
یکی از مهم ترین مسائلی که باید قبل از شروع بازسازی ویلا در نظر بگیرید زمان مورد نیاز برای بازسازی ویلا است زیرا در این مدت نمی توانید از ویلا استفاده کنید. زمان بازسازی ویلا با توجه به ابعاد پروژه و میزان تغییرات آن متفاوت است. اما به طور کلی برای تعیین هزینه بازسازی ویلا می توان آنها را با توجه به نوع تغییر ویلا به سه دسته تقسیم کرد.

دسته اول: ایجاد تغییرات ساده در ویلا
منظور از تغییرات ساده برای بازسازی ویلا مواردی مانند رنگ آمیزی دیوار و سقف، تغییر کف ساختمان، تعویض کمد، تغییر کمد و مواردی از این قبیل از جمله طراحی و اجرای چیدمان با در نظر گرفتن ابعاد ویلا تقریباً سه تا شش هفته طول می کشد. بگیر.

دسته دوم: تغییرات اساسی و فنی
در این صورت علاوه بر تغییر رنگ ساختمان، تعویض کابینت و ... لازم است تغییرات اساسی و فنی از جمله تعویض لوله ها و تاسیسات مکانیکی و برقی صورت گیرد. علاوه بر این، تغییر سبک نورپردازی ویلاها و طراحی سیستم نورپردازی جدید بخشی از کارهای مرمت ویلاهای قدیمی است. بازسازی ویلاها با چنین تغییراتی دو تا سه ماه زمان می برد.

دسته سوم: تغییرات ساختاری داخل و اطراف ویلا
در صورتی که ویلا نشینان تمایل به بازسازی کامل در ویلا داشته باشند، مثلاً یک طبقه به ساختمان ویلا اضافه کنند یا امکانات رفاهی مانند استخر، آلاچیق و ... را اضافه کنند. در محوطه ویلا، این تغییرات اساسی که منجر به بازسازی ویلا می شود، تقریبا بین شش تا نه ماه زمان می برد.
اول: تعیین اهداف بازسازی
اگر هدف از بازسازی ویلا بهبود وضعیت فعلی ساختمان موجود است، لازم است اقدامات اصلاحی خاصی مانند حذف یا اضافه کردن پارتیشن ها، تزئینات و فضاهای مختلف و اقدامات تعمیر یا تعویض و ... انجام شود. اما اگر هدف از بازسازی، توسعه فضایی ویلا باشد، باید علاوه بر رعایت ضوابط و الزامات الحاقی، به افزودن و تقویت اقدامات سازه ای، تاسیساتی و معماری نیز توجه شود. در تمامی مراحل فرآیند باید هماهنگی و طراحی همزمان طراحی داخلی و خارجی ویلا صورت پذیرد.

دوم: یک برنامه کاربردی برای توسعه ویلا باید تعریف شود
با توجه به اینکه بازسازی و چیدمان ویلا دارای درجات مختلفی می باشد برای کاهش زمان و هزینه بازسازی ویلا لازم است برنامه کاربردی با توجه به اولویت های طرح تهیه شود. به این ترتیب که در فاز اول بازنگری، اصلاح و تقویت زیرساخت های سازه ای و تاسیساتی قسمت های مختلف ویلا اجرا می شود و در مراحل بعدی تغییراتی در جهت پارتیشن ها، دکوراسیون داخلی ایجاد می شود. از ویلا، و نجاری.

سوم: میزان بودجه خود را برای بازسازی ویلا مشخص کنید
خواسته ها و نیازهایی که برای بازسازی و بازسازی ویلا در نظر گرفته اید ممکن است با میزان بودجه ای که به این کارها اختصاص می دهید متفاوت باشد. در این صورت اگر می خواهید با دید واقع بینانه تری به موضوع بازسازی ویلا بپردازید، ابتدا باید با میزان بودجه ای که برای بازسازی قسمت های خاصی از ویلا در نظر گرفته اید، اقدامات اساسی و لازم را در نظر بگیرید. اقدام برای نوسازی سایر قسمت ها در تاریخ بعدی. برای تعیین قطعات مورد نیاز برای بازسازی ویلا و برآورد هزینه اصلاحات لازم می توانید از کارشناس یا مدیر پروژه کمک بگیرید. خانه اول با شماست تا شما را در این امر راهنمایی کند.

چهارم: تهیه نقشه و اجرای طرح های نوسازی توسط کارشناسان
در فاز اجرایی بازسازی ویلا برای پیشبرد پروژه به صورت تخصصی و حرفه ای لازم است ساختمان ویلا گرفته شود و نقشه ویلا در حالت موجود توسط نقشه بردار حرفه ای ترسیم شود. ، به طوری که مبنای دقیقی برای پروژه های جدید باشد. با توجه به اینکه طراحی داخلی ویلا نقش مهمی در بازسازی ویلا دارد، کمک یک طراح مجرب در این زمینه می تواند در طراحی بهینه و ایجاد دکوراسیون داخلی شیک و متفاوت کمک کند.

پنجم: اقدامات اساسی که برای بازسازی ویلا انجام می شود بر اساس ارزش افزوده باشد
با توجه به اینکه بازسازی ویلا مستلزم هزینه های مختلفی است، علاوه بر توجه به کیفیت زندگی و آسایش در ویلا، ارزش افزوده ناشی از هزینه و زمان صرف شده برای بازسازی ویلا نیز باید در نظر گرفته شود. در واقع ایجاد یک طرح ضروری است. توجیه اقتصادی داشت در صورت استفاده از بهترین متریال برای بازسازی ویلا و اجرای مراحل بازسازی علاوه بر رفع نیازهای اقامتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

ششم: تصمیم به تغییر سبک دکوراسیون داخلی بگیرید
با توجه به محدودیت های ساختاری ویلاهای قدیمی، انتخاب و اصلاح سبک آن باید با در نظر گرفتن طراحی داخلی ویلا صورت گیرد. عمدتاً طراحی داخلی ویلا مدرن تحت تأثیر ویژگی های مدرن ویلا است زیرا برای نیازهای فضای معاصر مناسب تر است.

هفتم: انتخاب مواد مرغوب
انتخاب متریال مناسب برای بازسازی ویلا در شمال نقش مهمی در حفظ آسایش ساکنین ویلا و صرفه جویی در دراز مدت خواهد داشت. یک ماده خوب باید با محیط سازگار باشد. علاوه بر این، محافظت خوبی در برابر رطوبت و حیوانات موذی دارد. استقامت ساختاری خوبی دارد. عملکرد حرارتی و عایق صدا و آتش خوبی دارد.

شرایط خرید ویلا در رویان

۱۰ بازديد

رویان یکی از شهرستان های استان مازندران است که در مجاورت دریای خزر و بین شهرستان های نور و نوشهر قرار دارد. زیبایی دیدنی رویان باعث جذب گردشگران زیادی شده و در نتیجه ساخت ویلاهای فروش و اجاره در رویان افزایش یافته است.بهتر است قبل از خرید ویلا در رویان را بیشتر بشناسیم

 
رویان شهری زیبا در شمال ایران است که مقصد گردشگری بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی است. این شهر زیبا مکان های زیادی برای بازدید دارد. این شهر بین نور و نوشهر قرار دارد و مانند همه شهرهای شمال ایران از آب و هوای باشکوهی برخوردار است. این آب و هوای بی نظیر دلیل اصلی خرید ویلا در شمال ایران است که روز به روز نامزدهای بیشتری پیدا می کند.
 
برای خرید ویلا در چالوس روی لینک کلیک کنید
 
 
رویان آب و هوای معتدلی دارد و به دلیل مجاورت با ساحل، رطوبت بالایی دارد و بیشتر اوقات باران می بارد. جنگل های سرسبز رویان از یک سو و کوه های مرتفع البرز از سوی دیگر این شهر را به یکی از بهترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است که می توانید سفر به رویان و اجاره ویلا جنگلی در رویان را در لیست سفر خود قرار دهید. هوای خوب که بیشترین استفاده را از آن می کند.
 
بهترین شهرهای رویان برای خرید ویلا در شمال ایران
شهر رویان بسیار کوچک است اما شهرهای ساحلی (شهر ساحلی فردوس، شهر شقایق، شهر صدف، شهر آروشا، شهر سینا، شهر ساحل آرام، شهر ساحل 110، شهر سرا) شهر جنگلی (شهر افرا، شهر جنگلی فردوس، شهر ویلا شهر، شهر ماهان، شهر مروارید) به داشتن ویلاهای بسیار زیبا و مجلل با ساختمان های قدیمی و جدید معروف است.
 
خرید ویلا در رویان چه مزایایی دارد؟
استان مازندران بهترین استان برای خرید ویلا در شمال است و شهرهای غرب این استان برای خرید ویلا مناسب ترند. رویان یکی از شهرستان‌های غربی استان مازندران است که بین دو شهرستان نور و نوشهر نزدیک به دریا و در مجاورت جنگل‌های سرسبز قرار دارد. رویان یک شهر توریستی محسوب می شود و به عنوان یک شهر تفریحی شناخته می شود. البته با خرید ویلا در چمستان به جاذبه های تفریحی و گردشگری رویان نزدیک می شوید و در اسرع وقت به این شهر می رسید.
 
خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال
رویان شهر زیبایی برای خرید ویلا است. دلیل این موقعیت افزایش ویلاسازی در رویان است که همگی منطبق بر اصول و استانداردهای روز جهانی است.
 
در شهر رویان ساخت ویلا با جدیت انجام می شود و تنوع و استحکام ویلا بسیار حائز اهمیت است. خرید ویلا در رویان مانند خرید ویلا در سیسنگان طرفداران زیادی دارد و دلیل آن نزدیک بودن به دریا و جنگل است.
 
قیمت ویلا در رویان چقدر است؟
قیمت ویلا در رویان از 1 میلیارد تومان شروع می شود و بیشترین قیمت تقریبا 60 میلیارد تومان است. قیمت ویلاهای جنگلی در رویان نسبت به ویلاهای جنگلی بیشتر است.

بهترین مناطق چالوس برای خرید ویلا و زمین کجاست؟

۱۱ بازديد

 

آیا تا به حال به خرید ویلا در چالوس مازندران فکر کرده اید؟ آیا می دانید چالوس یکی از بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا است؟ شاید بسیاری از مشتریان خرید ویلا در شمال در نگاه اول به دنبال شهرک های لوکسی مانند رامسر نوشهر یا سرخرود باشند، اما باید به خاطر داشت که چالوس نیز گزینه مناسبی برای خرید ویلا جنگلی با قیمت مناسب و حتی ارزان تر است.

با خرید ویلا در چالوس از مزایای بسیاری بهره مند می شوید. از طرفی می توانید زمین مناسبی را در چالوس خریداری کنید که مزیت های بی شماری را نیز به همراه دارد.

همه ما کم و بیش منطقه چالوس را می شناسیم. کسانی که از تهران به جاده چالوس کوچ کرده اند زیبایی خیره کننده این جاده را می دانند. از این رو جاده چالوس از جاذبه های گردشگری و یکی از مسیرهای دسترسی به مازندران از تهران محسوب می شود.

برای اینکه شرایط خرید ویلا در چالوس را بهتر بدانیم و بدانیم ویلاهای این منطقه چه ویژگی هایی دارند و یا اینکه چه عواملی به قیمت خرید ویلا و زمین در چالوس بستگی دارد، تمام این موارد را بررسی می کنیم. تا پایان مقاله ویلاهای چالوس دارای منظره ای زیبا و دیدنی به جنگل و کوه می باشد و این عامل می تواند بزرگترین مزیتی باشد که به ساکنین ویلا ارائه می شود.

شهر چالوس در میان دیگر زیبایی های مازندران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. جاده چالوس از تهران شروع می شود و به شهر چالوس ختم می شود، بنابراین جاده ای پرطرفدار و پرتردد به حساب می آید. تردد در شیمین دو چالوس، پتانسیل رشد این بخش را روز به روز افزایش داده است.

کنجکاوی های چالوس از یک سو، خاطرات شمال از سوی دیگر و گشت و گذار در جنگل های اطراف هر ساله هزاران یا حتی میلیون ها مسافر را به این منطقه می کشاند. برای آشنایی بیشتر با چالوس و شرایط خرید ویلا با ما همراه باشید.

 

موقعیت و مسیرهای دسترسی به چالوس چیست؟

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، چالوس در انتهای کمین د چالوس قرار دارد. راه دسترسی به چالوس مستقیماً از تهران شروع می شود و پس از عبور از روستاهای زیادی در جاده ای پر پیچ و خم به چالوس ختم می شود.

در جاده چالوس روستای زیبای مرزن آباد وجود دارد که مکان های دیدنی و تفریحی زیادی دارد. در اطراف جاده چالوس چندین روستا وجود دارد که هر کدام سوژه خوبی برای طبیعت گردی و خرید سوغات هستند.

برای کسانی که می خواهند برای مدت کوتاهی سفر کنند، جاده چالوس انتخاب خوبی است. اگر قصد خرید ویلا در چالوس را دارید ویلاهای مختلف را از نزدیک ببینید ما این مسیر را پیشنهاد می کنیم.

اکثر خانواده های ساکن در چالوس را بومیان تشکیل می دادند. در سال های اخیر خانواده های غیر بومی از شهرهای دیگر به این مناطق آمده و در خانه های ویلایی ساکن شده اند. بر اساس آخرین سرشماری سال 1394 جمعیت چالوس بالغ بر 65000 نفر بوده است.

چالوس از نظر موقعیت جغرافیایی در غرب استان مازندران قرار دارد. این شهر دارای شرایط کوهستانی است و با شهرهای زیبای نمک آبرود، کلاردشت، مرزن آباد و نوشهر همجوار است. چالوس از طریق جاده های هموار به سواحل دریای شمال منتهی می شود. بسیاری از امکانات گردشگری تفریحی، از جمله چندین اقامتگاه هتل، در نزدیکی ساحل تعبیه شده است تا مسافران بتوانند بهترین استفاده را از زمان سفر خود ببرند.

اگر از چالوس به سمت شرق بروید به جاده چالوس - نوشهر می رسید. این جاده شما را به نوشهر، یکی از شهرک های مجلل مازندران می رساند. سرمایه گذاران به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال جاده چالوس را ترک می کنند و گزینه های خرید ویلا در چالوس را از نزدیک بررسی می کنند و اطلاعات بیشتری در مورد خرید ویلا در نوشهر به دست می آورند.

برای خرید ویلا در نوشهر اینجا کلیک کنید

آب و هوا در شهر چالوس

آب و هوای شهرستان چالوس مرطوب و معتدل است. تابستان های این شهر تقریبا گرم و زمستان های آن خنک است. دمای هوا در تابستان گاهی به 36 درجه سانتیگراد می رسد و در زمستان در بعضی روزها دمای هوا به زیر صفر می رسد. چالوس در نزدیکی نوشهر قرار دارد که از یک طرف به رشته کوه های البرز منتهی می شود. در قسمت شمالی چالوس دریای خزر وجود دارد که رطوبت قابل توجهی را برای این منطقه به ارمغان می آورد.

 

مشتریانی که اقدام به خرید ویلا در چالوس می کنند طبیعت سرسبز و زیبای این منطقه را مهمترین دلیل انتخاب خود ذکر کرده اند. چالوس از جاذبه های گردشگری نیز محسوب می شود، بنابراین در منطقه ای قرار دارد که فرصت های زیادی برای رشد فراهم کرده است. اگر در تابستان یا بهار به چالوس سفر کنید، متوجه شرایط آب و هوایی خوب و دلپذیر این منطقه خواهید شد.

برای خرید ویلا در چالوس و خرید زمین در چالوس انتخاب های زیادی دارید. چالوس به آبرود و منطقه نمکی کلرآباد نزدیک است. پس از چند دقیقه رانندگی از چالوس به نمک آبرود می رسید. اگر بخواهیم بهترین مناطق چالوس را برای خرید ویلا به شما معرفی کنیم در واقع منطقه بین چالوس و نمک آبرود یا چالوس و نوشهر است.

مناطق روستایی میان ده، روستای هچیرود، روستای نورسر، کریم آباد چالوس، تاجن کالا، روستای درکلا، مازوپشته، روستای طلاجو، منطقه ایلوی کالا، گرامجان و بورسار از بهترین مناطق اطراف چالوس هستند.

همچنین نمک آبرود، کلار آباد و روستاهای اطراف این مناطق برای خرید ویلا در چالوس پیشنهاد می شود.

مزیت خرید زمین در چالوس چیست؟

علاوه بر خرید ویلا در چالوس، شاید اصطلاح خرید زمین در چالوس را شنیده باشید. زمین های سنددار در چالوس با قیمت های متفاوت وجود دارد. همانطور که خرید ویلای محضری در چالوس اهمیت دارد، در خرید زمین نیز باید به وضعیت سند و مسائل حقوقی آن توجه کرد.

زمین در چالوس در مناطق مختلف برای فروش وجود دارد. هر کدام از آنها قیمتی در هر متر مربع دارند و البته باید از نظر کیفیت خوب به آن توجه کرد.

 

برای خرید زمین در چالوس به فاصله زمین تا دریا توجه کنید. یا چقدر از جنگل فاصله دارد. قیمت زمین در چالوش به موقعیت زمین، متراژ، وضعیت سند و نوع کاربری بستگی دارد. می توانید زمین مسکونی بخرید و ویلا بسازید. یا یکی از محبوب ترین مشاغل را در شمال راه اندازی کنید.

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

۱۲ بازديد

نوشهر که به بهشت ​​دوستداران طبیعت و کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، یکی از محبوب ترین شهرهای شمالی برای گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود. شهر نوشهر در استان مازندران به دلیل مجاورت با دریا و جنگل همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند اما جاذبه های گردشگری نوشهر به همین جا ختم نمی شود. پارک ساحلی و جنگلی سی سنگان، دریاچه مامرز، تنگ در، دریاچه و سد آویدر، آبشار نجارده، روستای ویسر، روستای انگاس، آبشار زانوس و دریاچه خضر نبی را می توان از معروف ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری برای بازدید نام برد. سفر به نوشهر در برنامه بازدید قرار گیرد. از آنجایی که نوشهر یک شهر توریستی است، امکانات اقامتی را برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است.

قبل از خرید ویلا در نوشهربیشتر با این شهر آشنا شویم

ویلا در نوشهر یکی از شهرستان های استان مازندران که طبیعتی زیبا و دیدنی دارد. این روزها همانطور که خرید ویلا در نور طرفداران زیادی دارد، خرید ویلا در نوشهر نیز به خاطر همین زیبایی ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

 

این منطقه در گذشته بافت شهری نبوده و محدود به روستای کوچیک بوده که در زمان قاجار شخصی به نام خاچیک به اهمیت این منطقه پی برده است. ویژگی این منطقه این است که به ساخت بندری در سواحل نوشهر دست می یابد. در زمان پهلوی اول وضعیت نوشهر تغییر کرد و کم کم تبدیل به شهر شد. نام اصلی او دهنو بود.

 

تهاتر ملک چیست؟اینجا کلیک کنید

از قدیم الایام نوشهر به دلیل داشتن موقعیت های طبیعی و زیبا همواره محل ملاقات مشتریانی بوده است که قصد خرید ویلا در شمال و یا سرمایه گذاری در شمال را دارند.

 

گویش ساکنان این منطقه کجوری است و به گویش ساکنان چالوس و نور نزدیک است. این شهر به دلیل داشتن طبیعت زیبا، کوهستان، سرسبزی، طراوت و چشم انداز زیبا، همه ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کند.

 

سال‌هاست که علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان دولت و بخش خصوصی برای ساخت ویلا در نوشهر، این شهر به یکی از قطب‌های گردشگری تفریحی تبدیل شده است. وجود دریا و جنگل در اطراف این شهر یکی از دلایل محبوبیت آن است. که ویلاهای شهری، ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی بسیاری ایجاد کرده است.

 

اما برای سرمایه گذاری در این شهر پر از چشم اندازهای طبیعی چه چیزی باید بدانید؟

آیا برای خرید ویلا در نوشهر باید بدانیم چه ساعتی در انتظار ماست؟

آیا باید بدانیم جاذبه های گردشگری نوشهر کجاست؟

از کجا در نوشهر ویلا بخریم؟

موقعیت نوشهر جهت خرید ویلا در نوشهر

شهرستان نوشهر حدود 1717 کیلومتر مربع وسعت دارد و از دو بخش مرکزی نوشهر و ییلاقی کجور تشکیل شده است. نوشهر از شمال ایران به دریای خزر از سمت جنوب استان به بخش بلده نور، از شرق به شهرستان نور و از غرب به شهرستان چالوس متصل است.

 

ارتفاع نوشهر از سطح دریا حدود 2.8 متر برآورد شده است. این شهرستان دارای سه شهر و دو بخش از شش روستا است. قسمت اعظم این شهر که دو سوم آن را در بر می گیرد، قسمت کجور را شامل می شود. اگر به ویلا در شهری نزدیک به ساحل و جنگل علاقه دارید خرید ویلا در رویان را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

خرید ویلا در نوشهر خرید ویلای قابل حمل در نوشهر بهتر است یا ویلای جنگلی؟

این یکی از گزینه های جالب برای خرید ویلا در شمال کشور است. نوشهر شهری زیبا و دیدنی در شمال استان مازندران است که با چشم اندازهای بسیار زیبا و آب و هوای خوب و طبیعت بکر در کنار دریای خزر واقع شده و بهترین گزینه برای خرید ویلا در مازندران می باشد.

 

برای شروع سرمایه گذاری در خرید ویلا در نوشهر ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید و در این زمینه تحقیق کاملی انجام دهید. در این مقاله نکات مفیدی را برای خرید ویلا در نوشهر در نظر خواهیم گرفت.

 

هدف از خرید را مشخص کنید

محل خرید ویلا در نوشهر

نوع ویلا در نوشهر

قیمت خرید ویلا در نوشهر

موقعیت و راه دسترسی به ویلا

مواد مورد استفاده

امکانات منطقه برای خرید ویلا در نوشهر

هماهنگی بودجه و انتظارات

امنیت منطقه

با یک متخصص مشورت کنید

نتیجه

هدف از خرید را مشخص کنید

برای خرید ویلا در مازندران و نوشهر ابتدا باید نیاز و اهداف خود را از خرید خود مشخص کنید و با توجه به بودجه خود نوع ویلا را انتخاب کنید. آیا می خواهید برای اقامت دائم خرید کنیدیا می خواهید در روزهای خاصی از سال از ملک خود استفاده کنید؟ در این صورت به یاد داشته باشید که در روزهایی که دور هستید امنیت ویلا را نیز حفظ کنید. آیا هدف شما صرفا سرمایه گذاری است؟ در این صورت معیارهای شما با خریدهای شخصی متفاوت خواهد بود. دوستداران جنگل و بیابان می توانند در کنار خرید ویلا جنگلی در نوشهر به فکر خرید ویلا در سیسنگان نیز باشند. زیرا این شهر به جنگل و حتی به سواحل خزر بسیار نزدیک است.

طراحی و اجرای گچبری دور لوستر

۱۷ بازديد
گچ کاری دور لوستر یا گچ بری دور چراغ یکی از خدمات جدید گچ بری است که توسط گچ بری های حرفه ای و گچ بری های ایرانی برای شما عزیزان انجام می شود. این الگوی گچبری امروزه بسیار رایج شده و در سراسر ایران و همچنین سایر کشورها طرفداران زیادی دارد. گچ بری دور لوستر و لامپ یکی از شیک ترین و خاص ترین خدمات گچ بری است که با هر سلیقه ای سازگار است، یعنی اکثر افراد با سلیقه های مختلف علاقه زیادی به این نوع گچ کاری دارند و معمولا خانواده ها از این مدل برای تغییر دکوراسیون استفاده می کنند.
خانه هایشان از گچ هم استفاده می کنند. دور لمپی همان گچبری دور لوستر است که عده ای این خدا را به این نام می شناسند و لازم دانستیم این اطلاعات را به شما بگوییم تا در این امر به شما کمک کنیم. برای اجرای یکی از گچ بری های دور لوستر یا گچ بری طرح های لامپ در منزل خود می توانید با همکاران ما از بهترین مجموعه هنری هماهنگ کرده و گچ کاری دور طرح لوستر یا گچ بری دور لامپ را در تاریخ مشخص شده انتخاب کنید. و این خدمات برای شما پیاده سازی خواهد شد.

گچبری ساده و شیک روی لینک کلیک کنید

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%b4%db%8c%da%a9/


دور لوستر را گچ کاری کنید
یکی از انواع خدمات گچ کاری ساختمان، گچ بری دور لوستر است که نسبت به دور لامپ بزرگتر و مجلل تر است و می تواند با نورپردازی فضای کلاسیک تری ایجاد کند و فضایی گرم در مکان ایجاد کند. آرزو کردن.
نورپردازی سقف در فضاهای مختلف بسیار حائز اهمیت است و حتی امروزه افراد زیادی از این خدمات برای مکان های مختلف استفاده می کنند که شما می توانید تمامی این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید.

دور چراغ را گچ کاری کنید
دُر لامپی یکی از پرکاربردترین خدمات گچ بری اماکن مسکونی، اداری و تجاری می باشد که جلوه ای منحصر به فرد و زیبا در سقف و فضا ایجاد می کند. این سبک از سرویس گچ بری با توجه به سایز سقف شما و همچنین سایز چراغ شما در نظر گرفته شده و طرح و نقش آن نیز بنا به سلیقه و نظر شما اجرا می شود. راه های زیادی برای تزیین سقف اتاق نشیمن و آشپزخانه وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین آنها استفاده از لامپ های متنوع و زیبا است که با نور مخفی و خرگوش های کار می توان از آنها استفاده کرد. در واقع با استفاده از این ابزار گچی نه تنها سقف و اطراف لامپ ها زیباتر می شود، بلکه اطراف آن و سیم های اضافی پنهان می شود و نظم بهتری در این قسمت از سقف ایجاد می شود. 

دور لوستر جدید را گچ کاری کنید
مجموعه ما دارای گچ کاری های حرفه ای است که با استفاده از ذهن خلاق و نظرات مشتریان، طرح ها و مدل های جدید لوستر و لامپ را متناسب با سلیقه اکثر کاربران و مشتریان سایت ما ایجاد می کنند. برای استفاده از این خدمات کافیست برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها و استفاده و بهره مندی از خدمات ما با ما تماس بگیرید. در هر خانه و حتی ادارات، مشاغل و فروشگاه ها قطعه ای برای لامپ یا لوستر وجود دارد که می توانید با استفاده از این قطعه جلوه زیبایی به محیط ببخشید.

یک چراغ ساده و شیک
طرح نهایی یک چراغ گرد ساده و شیک از طرح های زیبا برای اتاق خواب و نشیمن. اگر نمی خواهید از کل سقف به عنوان یک بوم استفاده کنید، سعی کنید یک قطعه مرکزی مانند این ایجاد کنید. آن را به عنوان لوستر خود در نظر بگیرید! می تواند به اندازه دلخواه شما دقیق و بزرگ باشد

اطراف چراغ سقف
همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی می توان گفت مهمترین قسمت هر ساختمان مسکونی، تجاری و اداری است که آسایش و نفوذ را برای افراد آن مکان به ارمغان می آورد.
سقف نیز یکی از مهم ترین قسمت های هر مکانی است که وقتی فردی وارد محیط جدیدی می شود به این قسمت توجه ویژه ای می کند به خصوص اگر چراغ یا لوستر داشته باشد. یکی از راه ها استفاده از نور سقفی است که جلوه زیبایی به محیط می دهد.

اطراف لامپ
چراغ گرد به تزیینات و تحول دکوراسیون سقف اتاق پذیرایی یا اتاق خانه اطلاق می شود که امروزه مورد توجه خاصی قرار گرفته است: مربع، گرد و غیره. امروزه با توسعه و گسترش معماری و مصالح ساختمانی و همچنین تکنولوژی معماری و دکوراسیون داخلی با نورپردازی به فرم های ساده و برجسته کشیده شده است و مردم بیشتر این گونه طرح ها را می پذیرند.

گچبری دیوار پذیرایی و اتاق ها

۲۰ بازديد

گچ کاری دیوار از گذشته با روش سنتی دیوارپوش رایج بوده است، اما امروزه عمدتاً از گچبری دیوارهای مدرن و کلاسیک استفاده می شود. مجموعه پرشین گچ کاری یکی از مجموعه های حرفه ای است که خدمات گچ بری دیوارهای پذیرایی و اتاق ها را در طرح ها و نقش های دلخواه انجام می دهد.

پوشش دیوار
دیوار بخشی از خانه است که اگر دکور نشود جلوه خوبی ندارد. اما با استفاده از روش های بسیاری می توان دیوار خانه را به یکی از زیباترین قسمت های خانه تبدیل کرد که فضایی زیبا و جذاب به خانه می بخشد.
این نوع گچ بری یکی از آن روش های شیک و مدرن است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و افراد و خانواده های زیادی از گچ کاری برای دیوار اتاق های پذیرایی یا اتاق خواب استفاده می کنند.

گچ بری یکی از خدماتی است که همه خانواده ها با هر سلیقه ای آن را می پسندند زیرا دارای طرح ها و مدل های متفاوت و متناسب با هر سلیقه ای است.
علاوه بر این راه های دیگری مانند آینه کاری و پتینه کاری نیز وجود دارد که اخیراً توسط برخی افراد حرفه ای انجام می شود و طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارد و روز به روز شاهد افزایش مشتریان این دو هنر زیبا هستیم.

قاب بندی دیوار روی لینک کلیک کنید

https://gachboripersian.ir/%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%B3%D9%82%D9%81/

 

همانطور که از نام آن پیداست گچ دیوار مخصوص دیوار است. گچ کاری حاشیه یکی از انواع گچ کاری دیوار است. این سرویس برای دیوار محدود به گچ کاری دیوار پذیرایی نمی شود و شامل انواع دیگری مانند گچ کاری دیوار اتاق خواب و گچ کاری دیوار تلویزیون و دیوارپوش ساده و شیک می باشد.
گچ بری ستونی نیز یکی از انواع گچ بری هایی بوده است که از ستون ها الگوبرداری می شود. انواع ستون های گچبری عبارتند از: گچ بری ستون گرد، گچ بری ستون مربع، گچ بری ستون آشپزخانه، گچ بری ستون مرکز پذیرش، گچ بری ستون خانه، گچ بری ستون مرکزی و گچ بری ستون دیواری.
لازم به ذکر است که این تخصص دارای سبک های گچبری مدرن، کلاسیک، سنتی و نئوکلاسیک می باشد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.
گچ دیوار کلاسیک
در گذشته از دیوارپوش سنتی استفاده می شد اما امروزه دیگر از این سبک استقبال نمی شود. گچ کاری دیوار کلاسیک دارای طرح ها و نقش های بسیار زیبا است و کاربردهای فراوانی دارد و می تواند تمامی ایرادات دیوار را پوشش دهد و همچنین نورپردازی در این نوع سبک گچ کاری دیوار نیز بسیار موثر است.
گچ بری کلاسیک در گذشته فقط برای گچ کاری سقف مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه به لطف خلاقیت فراوان هنرمندان و گچ بران ماهر و خبره، از این نوع گچ بری زیبا بر روی تمامی دیوارها استفاده می شود.

طرح های معمول گچ دیوار عبارتند از:
انواع گل گچ
گل در گوشه قاب دیوار
گل در اطراف قاب دیوار
گچ دیوار کلاسیک
گچ کاری کلاسیک دیوار پذیرایی باید توسط هنرمندان و متخصصان این حوزه انجام شود زیرا این نوع گچ بری دارای طرح ها و نقش های متفاوتی است که هر کدام مهارت و تجربه خاص و بالایی را می طلبد.
برای دستیابی و اجرای این سبک رندر دیوار پذیرایی دو راه وجود دارد. در روش اول استاد گچ بری مورد نظر شما در محل حاضر می شود و الگوی گچی مورد نظر شما را طراحی و اجرا می کند. در روش دوم می توانید از گچ های از پیش ساخته شده استفاده کنید. بهترین پیشنهاد گروه هنر استفاده از روش دستی است زیرا هر طرحی که مد نظر داشته باشید بسته به محل اجرا به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا خواهد شد.

در گچ بری کلاسیک دیوار پذیرایی می توان از خطوط کشیده و گاهی فرم هایی با منحنی های ساده و جذاب و یا حتی باردار و شیک بنا به سلیقه افراد استفاده کرد.
حال اگر تا به حال به فکر دیوار پذیرایی منزل خود نبوده اید انجام گچ کاری کلاسیک را به شما پیشنهاد می کنیم که یکی از خدمات ویژه مجموعه ما می باشد که با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر شما توسط افراد واجد شرایط و با تجربه ارائه می گردد.

دیوار گچی نئوکلاسیک
گچ دیواری نئوکلاسیک در این سبک از گچ، دیوارها کمی ساده تر از سبک کلاسیک گچ اجرا می شوند.

گچ دیواری مدرن
گچ بری دیوار مدرن از قرن بیستم وارد تزئینات معماری و گچ بری مدرن شد و از آن زمان تاکنون پیشرفت زیادی داشته است که علاقه مندان بسیاری را به این هنر جذب کرده است.

گچ کاری مدرن دیوارهای اتاق نشیمن و اتاق خواب به معماران و طراحان ساختمان اجازه می دهد تا خانه را به بهترین شکل ممکن نورپردازی کنند.

گچ بری مدرن دیوار پذیرایی و اتاق های بهترین مجموعه هنری توسط هنرمندان خلاق و گچ بران با ذوق و سلیقه انجام می شود و همچنین دارای نقش ها و طرح های متفاوتی است که همه را مجذوب خود می کند.

مزایای گچ کاری دیوار مدرن:
سادگی و زیبایی در عین حال
قیمت قابل قبول
قابل استفاده در مکان های مختلف
قابل رنگ آمیزی با هر رنگی
پوشش تاسیسات ساختمانی مانند کابل و لوله

روکش مدرن دیوار پذیرایی
همانطور که گفته شد در گذشته گچ کاری کلاسیک با طرح ها و نقش های کلاسیک انجام می شد اما روز به روز علاقه به مرگ تغییر کرد و به سبک های مدرن روی آوردند.
با این تغییرات امروزه مردم از گچ های مدرن برای تغییر دکوراسیون منازل خود استفاده می کنند که یکی از کاربردهای آن گچ دیوار خانه است.
برای گچ کاری مدرن، لازم نیست همه چیز به طور کامل آستر شود. در این سبک، اصول گچ بری، طرح ها و خطوط ساده و شیب دار است که خطوط مستقیم و زوایای راست و همچنین خطوط صاف و منحنی را در یک فضا ترکیب می کند تا یک گچبری مدرن ایجاد کند.
این نوع گچ کاری می تواند با نورپردازی اولیه محیطی دلپذیر و آرامش بخش ایجاد کند.

گچ دیواری ساده و شیک
برای گچ کاری ساده و شیک دیوار یا اتاق های پذیرایی باید از قبل تقسیم بندی ها و طرح هایی مانند نقشه کشی، قالب گیری، گردکردن، قرار دادن لامپ و نصب طرح ها در گچ پیش ساخته انجام شود.
در ارائه این خدمات علاوه بر سرعت عمل، دقت و ظرافت، خلاقیت نیز در اجرا اهمیت زیادی دارد که می تواند ظاهری شکیل و زیبا برای محیط ایجاد کند.
یک گچ کار باید در محاسبه خوب باشد و به ترسیم نقوش هندسی و ترکیب آنها علاقه داشته باشد و صرفه جویی در مصرف گچ را جدی بگیرد.
این دانش و این هنر به دو صورت انجام می شود: گچ پیش ساخته و گچ دستی که هر کدام شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند.
حالا در این شرایط، عده ای دوست دارند از طرح ها و نقش های شلوغ و پیچیده استفاده کنند و عده ای هم به طرح های ساده و در عین حال شیک علاقه دارند.

آشنایی با گچبری کلاسیک

۱۳ بازديد
گچ کاری با توجه به نوع و محل اجرا و همچنین سبک کار مدل های مختلفی دارد. در این مقاله شما را با انواع گچ سقف و دیوار آشنا می کنیم و توضیحات مفصلی در مورد گچبری کلاسیک و نئوکلاسیک ارائه می دهیم.

انواع گچ را بشناسید
گچ کاری برای زیباسازی دیوارها، ستون ها و سقف ساختمان ها استفاده می شود و می توان آن را در دو الگوی کلی گچ کاری مدرن و سنتی انجام داد. مدل های آماده گچبری نیز در بازار وجود دارد که به دلیل قیمت ارزان تر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که چنین محصولاتی هرگز جای گچ کاری و گچ بری سقف و دیوار را نمی گیرند. گچ های پیش ساخته از مواد اولیه مانند پلی اورتان، پلی استایرن، فوم های فشرده و مواد شیمیایی ویژه تولید می شوند. گچ کاری دور لوستر و استفاده از رنگ طلایی برای گچ کاری بیشترین تقاضا را دارد.


برای انجام گچبری سقف روی لینک کلیک کنید
https://gachboripersian.ir/%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%82%D9%81-2/


می توان انواع پوشش های سنتی زیر را ذکر کرد:
گچ بری لایه ای: نوعی گچ بری حجاری شده است و معمولاً برای طرح هایی استفاده می شود که قرار است از چند رنگ استفاده شود.
گچ بذر: در این الگوی گچی بخشی از وسط اثر بریده شده و نقوش جذاب و زیبایی ایجاد می کند.
گچ بری مراغه، گچ بری پنجه ای، گچ بری توپر و توخالی و گچ بری بلند از دیگر نقوش سنتی گچ بری است.
گچ بری کلاسیک جدید یکی از انواع گچ کاری است که اگر توسط افراد حرفه ای و ماهر انجام شود زیبایی شگفت انگیزی به ساختمان شما می بخشد. این الگوی گچ بری خانه را می توان برای سقف های بلند استفاده کرد و معمولا طرح های شلوغ و جزئیات زیادی دارد. الگوهای گچبری کلاسیک را نباید با گچبری سنتی سلطنتی اشتباه گرفت زیرا این الگوها در فضاهای مدرن امروزی قابل استفاده هستند. گچ بری کلاسیک ترکیبی از گچبری سنتی و مدرن است که با ترکیب این دو سبک طرح های جذاب و زیبایی را ایجاد می کند. تمام الگوهای گچبری کلاسیک مدرن با استفاده از ابزار گچ ساخته می شوند. خرگوش کاری یکی از اولین مراحل در انجام گچ کاری است.
رنگ طلایی عمدتا در گچ بری کلاسیک استفاده می شود و نمونه ای از گچ بری های لوکس است. در واقع ترکیب طلا و گچ جلوه ای زیبا و خارق العاده ایجاد می کند. طراحان داخلی استفاده از رنگ های کلاسیک با گچ کاری کلاسیک را برای ایجاد زیبایی دو چندان در ساختمان ها توصیه می کنند. ترکیب این دو اثر هنری فضایی جذاب و شگفت انگیز را ایجاد می کند.
گچ بری های سقفی کلاسیک که جزئیات زیادی دارد پرکاربردترین این مدل است و برای ساختمان هایی با دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. پتینه کاری کلاسیک با این نوع گچ کاری قابل استفاده است. گچبری نئوکلاسیک یکی از انواع کلاسیک گچبری است.

گچ کاری نئوکلاسیک
همانطور که گفته شد، گچ بری نئوکلاسیک یک نوع گچ بری کلاسیک است، اما با طرح های مدرن تر. در این الگوی گچبری، طرح ها معمولاً ساده، شیک و به دور از شلوغی های اضافی هستند و در سقف کاملاً شیک و ساده اجرا می شوند. نکته مهم در مورد این نوع گچ کاری این است که هرگز این سبک را با سایر سبک های گچ کاری در ساختمان ترکیب نکنید. این نه تنها ساختمان را زیبا می کند، بلکه ظاهری زشت و نامرتب برای ساختمان شما ایجاد می کند. برای ایجاد زیبایی بیشتر در استفاده از این سبک گچ کاری، توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید: در سبک نئوکلاسیک استفاده از چندین منبع نور یکی از ضروریات است. توصیه می شود برای اینکه سادگی کار را از دست ندهید از پانل های دیواری زیاد استفاده نکنید و در اتاق نشیمن خود از پرده های طرح ساده و آینه های تزئینی استفاده کنید.

تفاوت بین گچ بری کلاسیک و نئوکلاسیک
گچبری نئوکلاسیک یکی از انواع کلاسیک گچبری است. این دو سبک تفاوت هایی با یکدیگر دارند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در گچ کاری کلاسیک شاهد طرح های شلوغ هستیم، در حالی که گچ کاری نئوکلاسیک ساده تر است.
زمان اجرا و اتمام پروژه های گچ کاری معمولی بیشتر است.
برای قسمت پذیرایی ساختمان از سبک کلاسیک استفاده می شود اما سبک نئوکلاسیک به دلیل سادگی در بیشتر قسمت های ساختمان قابل استفاده است.
برای داشتن گچبری زیبا و دلپذیر در خانه خود توصیه می کنیم از افراد واجد شرایط و با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید و ساخت این اثر هنری را به متخصصان بسپارید.
خدمات گچبری پرشین یکی از مجموعه های با استعداد و هنرمندانه در این زمینه است که زیباترین و شیک ترین طرح های گچ بری را با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه می دهد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه و یا تماس با ایشان نمونه کار های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

گچ دیوار کلاسیک
در قسمت های مختلف دیوار می توان از عناصر تزئینی و گچ کلاسیک استفاده کرد. با توجه به طرح های ساده این سبک گچبری، می توان از آن در مکان های مختلف ساختمان استفاده کرد. استفاده از گچ دیواری کلاسیک در قسمت های مختلف خانه می تواند ظاهری شیک و یکدست به ساختمان شما بدهد. امروزه نصب مجدد کاغذ دیواری رایج شده است و برای نصب آن باید از گچ ساده روی دیوارها استفاده کرد که باعث شده استفاده همزمان از گچ و کاغذ دیواری کلاسیک در دیوار و سقف رواج پیدا کند. قبل از هر اقدامی بهتر است با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید تا درست ترین تصمیم را برای خلق یک اثر هنری زیبا بگیرید. داشتن دیوار و سقف کلاسیک با گچ کلاسیک می تواند خانه شما را به محیطی مجلل و شیک تبدیل کند.

گچ سقف پذیرایی کلاسیک
گچ بری سقف سالن پذیرایی یکی از درخواستی ترین خدمات گچ کاری می باشد. از آنجایی که این قسمت از ساختمان بیشتر از سایر قسمت های خانه شما در معرض دید قرار دارد، زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. نمونه های گچ بری اجرا شده با طرح های کلاسیک دارای ریزه کاری ها و ریزه کاری های زیادی هستند و با توجه به اینکه در سبک کلاسیک گچ کاری می توان از ترکیب چند رنگ استفاده کرد زیبایی خیره کننده ای در سقف پذیرایی ایجاد می شود. معمولا در گچ بری های کلاسیک از رنگ های سفید و ترکیب طلایی و در سطح بعدی از رنگ های کرم و قرمز استفاده می شود. گچ کاری نهایی سقف آشپزخانه را نیز می توان با طرح های نئوکلاسیک انجام داد و نتیجه شگفت انگیز است.
همچنین در پروژه های اجرایی این سبک می توان از نمونه های پیش ساخته گچ سقف پذیرایی کلاسیک استفاده کرد. گچ بری های پیش ساخته کلاسیک صدها طرح و نقش دارد و بر خلاف گچ کاری که توسط هنرمندان در محل انجام می شد، بسیار سریع نصب و آماده می شوند.

رنگ‌های ساختمانی و همه چیز درباره آنها

۷ بازديد

از آنجایی که رنگ آمیزی ظاهر ساختمان ها را بهبود می بخشد، یکی از عناصر رایج پروژه های نوسازی است. با این حال، رنگ های ساختمانی کاربردهایی غیر از بهبود ظاهر دارند. دانستن ویژگی های عملکرد هر نوع رنگ در انتخاب و خرید رنگ ساختمانی بهترین محصول برای هر کاربرد مهم است.

نقاشی معمولاً به دلایل زیر انجام می شود:

سطوح را در برابر حشرات، باران، آفتاب و سایر عوامل خارجی محافظت کنید
نگهداری آسان تر: سطوحی که به خوبی رنگ شده اند تمیز و ایمن نگه داشتن آنها آسان تر است.
جذابیت بصری را یک سطح افزایش دهید
ضد آب
دوام سطح را افزایش می دهد
قبل از انتخاب نوع رنگ برای یک کاربرد خاص، باید خصوصیات فیزیکی آن در نظر گرفته شود. یک رنگ خوب مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

راحتی در استفاده
زمان خشک شدن مناسب
تشکیل یک لایه نازک بدون ترک
یک پوشش سخت و بادوام تشکیل دهید
عملکرد آن نباید تحت تأثیر آب و هوا باشد
برای کاربران مضر نیست

برای خرید انواع رنگ استخری ضد جلبک میتوانید به قروشگاه رنگ جمیل مراجعه کنید
انواع رنگ های ساختمانی:
رنگ روغن
رنگ های روغنی از سرب سفید به عنوان پایه استفاده می کنند و در سه لایه پرایمر، لایه زیرین و روکش استفاده می شوند. رنگ های روغنی می توانند به رنگ های مات و براق دست یابند، در حالی که بادوام و مقرون به صرفه هستند. آنها با سهولت کاربرد مشخص می شوند و سطوح رنگ شده به راحتی تمیز می شوند. رنگ روغن به طور کلی برای دیوارها، درها، پنجره ها و سازه های فلزی استفاده می شود. توجه داشته باشید که رنگ روغن برای شرایط مرطوب مناسب نیست و خشک شدن کامل زمان می برد. همچنین قبل از استفاده از رنگ روغن، روغن بذر کتان و رنگدانه ها باید اضافه شود.
رنگ مینا
این نوع رنگ با افزودن سرب یا روی به لاک تولید می شود. رنگدانه ها برای دستیابی به طیف گسترده ای از رنگ ها اضافه می شوند. رنگ های لعاب، پوشش های سخت و براق ایجاد می کنند که به راحتی تمیز می شوند. آنها با مقاومت در برابر آب و شیمیایی، پوشش خوب و حفظ رنگ خوب مشخص می شوند. در اینجا برخی از کاربردهای رایج رنگ لعاب آورده شده است:

دیوارهای داخلی و خارجی
کارهای چوبی، درب و کفپوش
پنجره ها
پله ها
سطوحی مانند کاه، بنایی، بتن، گچ، شیشه و فلزات.
محدودیت های اصلی رنگ مینا خشک شدن آهسته و نیاز به پوشش تیتانیوم قبل از اعمال است.
رنگ های امولسیونی
رنگ های امولسیونی از پلی وینیل استات و پلی استایرن به عنوان چسب و حاوی خشک کن هایی مانند کبالت و منگنز استفاده می کنند. آنها می توانند بر پایه آب یا روغن باشند و برای رسیدن به رنگ مورد نظر از رنگدانه استفاده می شود. رنگ های امولسیونی با خشک شدن و سفت شدن سریع مشخص می شوند و سطوح را می توان به راحتی با آب تمیز کرد. پس از اعمال، این رنگ های ساختمانی دوام، حفظ رنگ خوب و مقاومت قلیایی را ارائه می دهند. رنگ های امولسیونی معمولاً برای دیوارهای داخلی، سقف ها و کارهای بنایی استفاده می شود. انواع خاصی از رنگ های امولسیونی تخصصی را می توان برای کارهای چوبی استفاده کرد. رنگ سیمانی به صورت پودر در دسترس است که برای رسیدن به قوام رنگ با آب مخلوط می شود. ماده پایه سیمانی سفید یا رنگی است و همچنین ممکن است حاوی رنگدانه ها، شتاب دهنده ها و سایر مواد افزودنی باشد. رنگ سیمانی بادوام و ضد آب است و معمولاً در سطوح ناهموار داخلی و خارجی استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که خشک شدن رنگ سیمانی زمان زیادی طول می کشد، معمولاً 24 ساعت. همچنین برای جلوگیری از رطوبت باید در دو لایه استفاده شود.

رنگ پلاستیک مصنوعی
این رنگ از رزین های مصنوعی حل شده ساخته شده و ممکن است حاوی رنگدانه باشد. هزینه متوسطی دارد و از مزایای اصلی آن می توان به مقاومت شیمیایی، خشک شدن سریع و مقاومت در برابر آب و هوا اشاره کرد. رنگ لاستیک مصنوعی عموماً برای سطوح بتنی از جمله بتن تازه استفاده می شود.

رنگ پلاستیکی
این رنگ از آب به عنوان رقیق کننده استفاده می کند و در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. خیلی سریع خشک می شود و قدرت پوشانندگی بالایی دارد. در اینجا برخی از کاربردهای رایج آورده شده است:
دیوار و سقف سالن ها، نمایشگاه ها، نمایشگاه ها و ...
اسلب
پل
نتیجه:
همانطور که در بالا ذکر شد، رنگ ها انواع مختلفی دارند و کاربرد آنها بسیار متفاوت است. از دلایل استفاده از رنگ در ساختمان ها می توان به جذابیت بصری، دوام سطح، حفاظت شیمیایی و کنترل آفات اشاره کرد. هر نوع رنگ برای کاربرد خاصی طراحی شده است. انتخاب رنگ مناسب می تواند هزینه های پروژه را کاهش دهد و در عین حال عملکرد را بهبود بخشد.
نقاشی اغلب به عنوان یک بهبود زیبایی شناختی در ساختمان ها دیده می شود، اما مزایای فنی زیادی نیز دارد. اینها شامل حفاظت شیمیایی و نگهداری آسان تر است.

در هنگام خرید رنگ ترافیکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

۹ بازديد

رنگ های مورد استفاده در خط کشی خیابان ها و جاده ها را رنگ های سیگنال می نامند. رنگی که باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و بتواند کیفیت بالای خود را در شرایط آب و هوایی مختلف حفظ کند.

برای این منظور می توان از رنگ هایی با ترکیبات خاص استفاده کرد. البته، اگرچه بسیاری از رنگ ها را می توان در فروشگاه های رنگ به عنوان رنگ سیگنال به فروش رساند، اما همه کارتریج ها گردویی نیستند. کیفیت این رنگ بسیار مهم است و در هنگام خرید رنگ ترافیکی جاده باید از هر نظر محصولات درجه یک خریداری کنید.

برای خط کشی جاده روی لینک کلیک کنید
https://jamilpaint.com/post-detail/83/%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%7C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B6%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C


رنگ ترافیک برای چیست؟
قبل از پرداختن به چالش قیمت رنگ ترافیکی، لازم است چند نکته بسیار مهم در مورد آن مرور شود. باید کاربردها و البته ویژگی های این رنگ را بدانید تا بتوانید آگاهانه آن را خریداری کنید.

از مهمترین کاربردهای این رنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای خط کشی در داخل شهر و جاده های بین شهری
برای ترسیم سالن های ورزشی
برای علائم راهنمایی و رانندگی
تمام رنگ های استفاده شده در خیابان، از خط کشی عابر پیاده گرفته تا سایر نمادها و علائم را می توان با این رنگ ها رنگ آمیزی کرد.

از کجا می توانم رنگ جاده تهیه کنم؟
برای خرید رنگ جاده می توانید به فروشندگان مختلف مراجعه کنید. برای اینکه این خرید هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت برای شما سودآور باشد، استفاده از خدمات فروشگاه های معتبر و باسابقه مانند فروشگاه رنگ تهران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در فروشگاه جمیل می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

تنوع گسترده ای از محصولات
اعزام سریع
مشاوره حرفه ای
کیفیت تضمینی
مزایای استفاده از رنگ ترافیک چیست؟
اما مزایای رنگ ترافیکی که آن را به رنگ عالی برای خط کشی جاده تبدیل می کند چیست؟ بهتر است این مزایا را برای نوع رنگی که به دنبال خرید آن هستید در نظر بگیرید. زیرا هر رنگی نمی تواند یک رنگ سیگنال باشد.

عمر طولانی در هر شرایط آب و هوایی یکی از الزامات اصلی آن است.
مقاومت بالا در برابر عوامل مضر طبیعی مانند نور خورشید
مقاومت بالا در برابر سایش خودرو
این رنگ ها باید خیلی سریع خشک شوند تا فرآیند رنگ آمیزی با آنها حتی در هوای سرد نیز امکان پذیر باشد.
عدم تغییر رنگ در شرایط مختلف یکی دیگر از ویژگی های ضروری آنهاست.
چسبندگی بالا به بتن و آسفالت و نفوذپذیری بالا در این مصالح
بنابراین خرید رنگ جاده چندان ساده نیست و شاید به دلیل همین سادگی است که شاهد مشکلات پیچیده ای در جاده های ایران هستیم.
معایب استفاده از رنگ ترافیک چیست؟
به هر حال، این دسته رنگ از دسته بندی هایی است که نباید هیچ ایرادی داشته باشد. با توجه به اینکه ریزش رنگ در خیابان ها می تواند خطرات جانی و مالی را برای شهروندان به همراه داشته باشد، بنابراین باید در خرید رنگ ترافیکی نهایت دقت را به خرج دهید تا ایراد و ایراد نداشته باشد. خرید رنگ جاده در فروشگاه های معتبر و تخصصی که آن را با کیفیت بالا به شما تحویل می دهند ضروری است. البته لازم به ذکر است که ایراداتی مانند قیمت بالا و سختی انتخاب ترکیب برای این رنگ ها باید تعریف شود که با انتخاب متخصص و فروشگاه مناسب می توان این ایرادات را برطرف کرد.

معرفی رنگ های سیگنال
در برخی منابع دسته بندی بر اساس رنگ وجود دارد و در برخی منابع نیز بر اساس ظاهر و شرایط استفاده از این رنگ ها دسته بندی های متفاوتی را مشاهده می کنیم. اما به طور کلی، رایج ترین طبقه بندی برای رنگ ترافیک این است:

رنگ ترافیکی سرد که در هوای بسیار سرد قابل استفاده است.
یک رنگ سیگنال گرم که برای استفاده باید در دمای بالا باشد. زمانی که آسفالت داغ است، کاربرد این رنگ مشخص می شود.
همچنین رنگ های چند جزئی را می توان یکی دیگر از مقوله های محبوب برای رنگ های سیگنال در نظر گرفت. این رنگ ها بر پایه رزین های اکریلیک ترموست تولید می شوند و می توان از آنها برای روکش کردن مکان های مختلف در خیابان های شهر استفاده کرد. رنگ های ترافیکی چند جزئی خود به دسته های مختلفی مانند اکریلیک، پلی اورتان و غیره تقسیم می شوند که ویژگی های آن ها در برخی مقالات با یکدیگر متفاوت است.

یک رنگ ترافیکی عالی چه ویژگی هایی دارد؟
ما با هم مزایای رنگ های سیگنال را بررسی کردیم. مزیت های ذکر شده باید در تمامی رنگ های مورد استفاده برای این منظور وجود داشته باشد. اما با کمی تحقیق می توانید گزینه های عالی را انتخاب کنید. رنگ هایی که تراکم مواد استفاده شده کاملا ایده آل بوده و از فرمولاسیون های حرفه ای برای تولید آن ها استفاده شده است، می تواند بهترین کیفیت را برای شما ایجاد کند و در شرایط بهتر مزایای بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

این رنگ ها چسبندگی قوی با آسفالت و بتن ایجاد می کنند و البته بازتاب نور نیز در شرایط ایده آلی است تا رانندگان دید خوبی در شب داشته باشند.

قیمت رنگ جاده
یکی از بزرگ ترین ایراداتی که برای این دسته رنگ ها برشمردیم قیمت بالای آنهاست. البته قیمت رنگ های جاده به دلیل کیفیت بالا بالاست. اما چه عواملی می تواند بر قیمت این رنگ ها تاثیر بگذارد؟ مهمترین این عوامل کیفیت است. هر برندی نیز با توجه به شرایط تولید و کیفیت محصولات خود قیمت های متفاوتی را برای این رنگ ها در نظر می گیرد. فرمولاسیون یا تراکم مواد مورد استفاده نیز می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

اما لازم به ذکر است که فروشندگان برای توضیح عوامل موثر بر قیمت رنگ جاده توضیح می دهند. نحوه دسترسی فروشنده به این رنگ ها و هزینه هایی که برای انجام این کار می پردازد می تواند تأثیر زیادی در این زمینه داشته باشد. انتخاب فروشندگانی که دسترسی مستقیم به انواع رنگ های تابلو دارند می تواند قیمت این محصولات را برای شما بهینه کند.

انواع خط کشی و ضرورت وجود خط کشی در مسیرها

۱۰ بازديد

 خط کشی نوعی از مواد شیمیایی یا برچسب هایی است که برای انتقال اطلاعات خاص مانند نشان دادن مسیر صحیح جاده یا مسیر، عبور یا عدم عبور، خطوط عابران پیاده، خطوط مجاز برای پارک خودروها و غیره استفاده می شود.

علامت گذاری سطوح جاده برای ارائه اطلاعات ترافیکی بهتر به رانندگان و عابران یکی از مهم ترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان هنگام رانندگی یا عبور است. علامت گذاری یا طراحی در کشورهای مختلف تقریباً مشابه است، اما هر کشور استانداردها و معانی خاص خود را دارد.
 
امروزه با پیشرفت تکنولوژی از موادی با شکست نوری بالا در ساخت خط کشی جاده ها استفاده می شود، این مواد نور وسایل نقلیه را منعکس می کنند و مسیر را برای رانندگان در شب به عنوان چراغ های نورانی روشن می کنند.
 
رنگ
علاوه بر رنگ در خطوط، افزودنی های با ضریب شکست بالا اضافه می کنند و در کنار جاده و یا در پارکینگ ها استفاده می شوند، البته در مکان های مختلف مواد به کار رفته در رنگ ها با توجه به استانداردهای اعلام شده توسط سازمان متفاوت است. نگران. شرق. استفاده از رنگ در خط کشی جاده ها به سال 1905 برمی گردد و از نظر هزینه کم برای ایمنی راه استفاده می شود.
 
این خرید رنگ ترافیکی اینجا کلیک کنید
 
رنگ از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: رنگدانه ها، رزین و آب یا حلال. رنگدانه ها دانه های کوچکی هستند که نقش آنها نشان دادن رنگ روی سطح است. میکروبیدها را می توان با UV یا سایر مواد براق مخلوط کرد. قسمت دوم رزین است که نقش موثری در چسباندن مواد به سطح جاده دارد. رزین ها و رنگدانه ها و مواد مورد استفاده در رنگ از مواد مختلفی مانند: لاتکس استات پی وی سی، متیل متاکریلات یا رزین های اکریلیک ساخته می شوند. حلال های مورد استفاده برای صاف کردن رنگ بسته به مواد دیگر و سطوح مورد نظر متفاوت است. نفتا، تولوئن، متانول، متیلن کلرید و استون حلال های مورد استفاده در رنگ هستند.
 
رنگ زرد، که از رنگدانه های زرد در مواد رنگ استفاده می شود، اغلب در بزرگراه ها در ایالات متحده استفاده می شود. این رنگ ها توسط دستگاه پاشش رنگ به نام پلاتر مشخص می شوند که ظرفیت نگهداری مقدار زیادی رنگ (معادل 100 گالن) را دارد. به دلیل طولانی بودن مسیر و محدودیت های ترافیکی، گاهی اوقات از یک رنگ پاش کوچک دستی یا خودکار استفاده می شود. رنگ از طریق یک سری شیلنگ تحت فشار هوا با ذرات ریز و با انکسار بالا بر روی سطح جاده اسپری می شود. البته دانه های انعکاسی به طور جداگانه در مخزن دیگری ذخیره می شوند و با رنگ روی جاده پاشیده می شوند، در برخی موارد با رنگ مخلوط می شوند.
 
خطوط ترموپلاستیک (ترموپلاستیک)
ساخته شده از هیدروکربن ها، استرهای رزین یا استرهای مالئیک اصلاح شده رزین
یکی از رایج ترین انواع مهر زنی در دنیا، مهر زنی ترموپلاستیک است که قیمت بیشتری دارد و دوام بیشتری دارد. در این سیستم از چسب های ترموپلاستیک استفاده می شود. چسب های ترموپلاستیک معمولاً از مخلوط، رزین، دانه های بازتابنده و رنگدانه ها تشکیل شده اند. استفاده از این نوع رنگ ها برای جلوگیری از استفاده از حلال ها و ادغام شدن در سیستم بازتابی است. افزایش دادن . (تفاوت این سیستم با سیستم قبلی در رزین یا اجزای رزین و نوع رنگدانه و نوع دانه های انعکاسی است)
 
دستگاه مارک ترموپلاستیک کاملاً با دستگاه رنگ آمیزی معمولی متفاوت است. این ماشین ها مواد را تا 200 درجه سانتیگراد گرم می کنند، سپس از طریق یک نازل لرزاننده روی سطح جاده ریخته می شود و بلافاصله دانه های بازتابنده روی آن قرار می گیرد. این نوع خط کشی دارای انعکاس و دوام بالاتری بوده و به دلیل ضخامت آن هنگام عبور وسیله نقلیه از روی خطوط صدا ایجاد می کند. خطوط ترموپلاستیک معمولا سفید و گاهی زرد هستند. خط سفید شامل سفید تیتانیوم، اکسید روی و لیتوفون است.
لازم به ذکر است که بر خلاف سیستم رنگ، علامت گذاری ترموپلاستیک به دلیل گرمای مواد و سیستم رنگ صورتی بسیار زمان بر است.
 
ترموپلاستیک آماده (ترموپلاستیک آماده)
مواد تشکیل دهنده این سیستم کاملاً شبیه سیستم ترموپلاستیک است با این تفاوت که مواد در محیطی متفاوت گرم می شوند سپس به صورت خطی پاشیده می شوند و پس از سرد شدن به صورت رول در می آیند و برای نصب سطح جاده به صورت رول می شود. ابتدا با یک مشعل پروپان گرم می شود. و رول آماده شده به سطح جاده چسبانده می شود. این سیستم گاهی با نوارهای آماده شده اشتباه گرفته می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. این سیستم اغلب برای خطوط توقف، خطوط عابر پیاده، پیکان ها، علائم دوچرخه سواران و غیره استفاده می شود.
 
نوار پلیمری
سیستم نوار پلیمری عمدتاً در ایالات متحده برای علامت گذاری مسیرهای پیاده روی استفاده می شود. این نوع علامت گذاری شبیه نوارهای شبرنگ با بازتاب بسیار زیاد است. علاوه بر این، از دیگر کاربردهای این سیستم، ایستگاه اتوبوس، تقاطع همسطح، خطوط تاکسی و اتوبوس، مسیرهای دوچرخه سواری است.
برای نصب این نوع نوارها سطح مورد نظر را گرم می کنند سپس با استفاده از غلتک نوارها را به سطح گرم شده می چسبانند.
استفاده از این نوارها در مناطق مرطوب معمول نیست و این نوارها در برابر کشیدگی و خراشیدن مقاومت نمی کنند.
 
اپوکسی
اپوکسی حاوی رزین رنگدانه و کاتالیزور است. اینها در یک دستگاه رنگرزی مخصوص اپوکسی تهیه می شوند و روی سطح جاده اسپری می شوند و دانه های بازتابنده توسط نازل دیگری بر روی سطح اسپری شده اسپری می شوند.
 
استفاده از پوشش های اپوکسی در سال 1970 رایج شد و تا سال 1990 بسیار رایج شد، استفاده از این فناوری به دلیل هزینه کم و عمر نسبتا طولانی همچنان رواج دارد.